Portal MŚP adresowany jest do małych i średnich przedsiębiorców ze wszystkich branż w Polsce. Jego celem jest wsparcie rozwoju firm z tego sektora oraz zawieranie z nimi współpracy. Jego zadaniem jest asystowanie firmom przy rozwoju ich oferty, szukaniu nowych rynków zbytu czy nawiązywanie ciekawych kontaktów biznesowych. Strona powstała na bazie rozmów z właścicielami i pracownikami firm, a także doświadczenia pomysłodawców w zakresie zarządzania firmami i uwarunkowań rynku.
Portal biznesowy MŚP to strona zawierająca liczne informacje o świecie małych i średnich przedsiębiorstw. Informuje ona o ogólnych aktualnościach ze świata biznesu, ale także podaje wyspecjalizowane informacje z konkretnych dziedzin.
Portal podzielony jest na miniportale zawierające informacje z takich dziedzin jak:
- Nieruchomości,
- Rolnictwo,
- Sklepy internetowe,
- Startupy,
- Franczyza,
- Ludzie sukcesu,
- I wiele innych!
Dzięki Portalowi MŚP, firmy mają możliwość wypromowania swojej marki na skalę globalną oraz nawiązywania nowych kontaktów biznesowych. Wszystko to niewielkim kosztem. Za sprawą portalu małe i średnie firmy mogą komunikować się między sobą. Dzięki dołączeniu do portalu uzyskuje się dostęp do kompleksowej bazy przedsiębiorstw. Strona umożliwia publikowanie ogłoszeń biznesowych i ofert współpracy.
Portal MŚP to miejsce zarówno dla pracodawców, jak i dla pracowników. Za jego sprawą możliwe jest umieszczanie wizytówki firmy, szukanie partnerów biznesowych, dodawanie ogłoszeń w dziale biznes lub praca, ale także korzystanie z porad ekspertów czy szukanie inicjatyw i lokalnych przedsięwzięć biznesowych. Niedługo na portalu możliwa będzie automatyczna rejestracja klientów.
Już wkrótce na stronie dostępna będzie płatność online za zakupy. Wprowadzone zostaną dwie opcje:
- Płatność za pomocą PAYPAL,
- Płatności na podstawie pro-formy.
Pomysłodawczynią projektu jest Agnieszka Śliwka, konsultantka wewnętrzna, doradca marketingowy, Certyfikowany Trener Biznesu Coach CCA, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz założycielka marki Studio Marki Brandsoul. Swoje doświadczenie zdobyła pracując na stanowiskach menadżerskich oraz prowadząc własne projekty marketingowo-sprzedażowe. Od wielu lat współpracuje z licznymi klientami w małych i średnich firmach. Podczas wielu lat pracy w zawodzie zdobyła wiedzę i praktykę w takich dziedzinach jak: obsługa klienta, tworzenie i prowadzenie szkoleń, przygotowywanie ofert, planów czy raportów, zarządzanie działem sprzedaży i marketingu, zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie czy wdrażanie na rynek marek od podstaw.